perjantai 8. marraskuuta 2013

Happy Halloween

Lalala yksi juttu mun to do -listalta vedettiin yli viikko sitten, kun vihdoin pääsin viettämään Halloweenia, mutta pakko sanoa että odotin ehkä vähän liikaa ja Halloween on pikkasen liian yliarvostettu. Mun perhe ei oikeen koristellut uskonnollisista syistä, mutta kaiverrettiin kurpitsat (päädyin kissakuviointiin yllätysyllätys). Koulussa mun ihana matikan opettajani, joka oli koristellut luokkansa jo viikkoja ennen h-hetkeä, järjesti meille teemapelejä ja paaaljon karkkia, ja muutama oppilas oli pukeutunut. Oli hauska seurata kuinka noi ainoat pukeutuneet tunsi olonsa tosi epävarmaksi enkä voinut hillitä hyväntahtoista nauramista yksin käytävällä, kun yksi tosi hiljanen ja ujo poika oli meikannut itsensä todella silmäänpistävästi vamppyyriksi.
Koulun jälkeen mentiin mun hostveljien ja niiden serkkujen kanssa syömään ja tottakai trick or treat -kierrokselle. Oltiin kaikki pukeuduttu, mutta mun inkkariasu (jonka kohteliaisuuden takia lainasin hostäidiltäni) ei ihan päihittänyt näitä mun veljien starwars-asuja. Saatiin ihan älyttömän paljon karkkia, mutta jotenkin ne kaikki on jo kadonnut mun rasiasta...
Oon maailman huonoin kantamaan kameraa mukanani, mutta mitäs pienistä.
IMG_8130
Muutenkin täällä Oregonin suunnalla elämä rullaa ihan tasasesti ja kaikki on tosi hyvin, mutta etsin vieläkin omaa paikkaani ja kavereita täällä. Ajattelin kirjoittaa tästä elämästä tarkemminkin, mutta tuntuu että mulla ei oo aikaa tai inspiraatiota ollenkaan. Joka tapauksessa, oi maamme Suomi kuinka kaipaankaan elämän helppoutta ja teitä ihmiset! :)
ps. Instagramistakin voi seurata mun seikkailuita, mun käyttäjänimi on weetu

2 kommenttia:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=ror8ZtwGhYQ , täs sulle nii voit jo virittäytyy tälläsee isänmaalliseen fiiliksee siellä jo hyvissä ajoin enne itsenäisyyspäivää XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahahahahahaha voi kiitos edi oot pomo! onhan se hyvä virttäytyy vuoden riehakkaimman päivän tunnelmaan ajoissa.....

      Poista

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img, .BlogList .item-thumbnail img { padding: 2px; background: #ffffff; border: 1px solid #eeeeee; -moz-box-shadow: 1px 1px 5px rgba(0, 0, 0, .1); -webkit-box-shadow: 1px 1px 5px rgba(0, 0, 0, .1); box-shadow: 1px 1px 5px rgba(0, 0, 0, .1);