lauantai 28. syyskuuta 2013

Elossa

Moikka! Ai että ihanaa kun on viikonloppu. Oon ollu tässä viimeset pari viikkoa niin kiireinen, että alan epäillä ettei mun vuorokaudessa ole sitä luvattua 24 tuntia. Oon työstänyt kotiläksyjä kuin hullu ja käynyt treeneissä sitäkin ahkerammin. Viime viikonlopun vietin onnellisesti viereisessä osavaltiossa Idahossa meidän XC-joukkueen kanssa. 1239879_164876810380199_459108167_n
Oli tosi outoa vertailla miten erilailla noi amerikkalaiset nuoret viettivät kaksi yötä hotellissa kuin miten suomalaisten kavereideni kanssa oltaisiin vietetty. Yövyin meidän joukkueen 'coolien' kanssa, ja ensimmäisenä iltana luettiin tarina raamatusta, jota kaikki kommentoi pitkään, minkä jälkeen sammutettiin valot ennen yhdeksää ja alettiin nukkua. Ihan hauska reissu, vaikka se itse kisarata oli ihan kamalan raskas ylämäkineen ja rantaosuuksineen.
 Tällä viikolla koulussa oli paljon kokeita (ihanan helppoja!!) ja muutamia uusia tuttuja. Poistin edellisen koulusysteemi-postauksen, koska mun koko lukkari vaihtui. Mulla ei oo nyt mitään inspiraatiota tähän kirjottamiseen, joten jeejee olen elossa! :)

2 kommenttia:

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img, .BlogList .item-thumbnail img { padding: 2px; background: #ffffff; border: 1px solid #eeeeee; -moz-box-shadow: 1px 1px 5px rgba(0, 0, 0, .1); -webkit-box-shadow: 1px 1px 5px rgba(0, 0, 0, .1); box-shadow: 1px 1px 5px rgba(0, 0, 0, .1);